17 septembrie 2012

Leapşa: De la a A la Z

A
Age: 18... ce vârstă mişto, nuuu?
Allergic: praf, fum de ţigară, oameni proşti, şosete puturoase
Animal: un căţel bătrân şi aproape orb, aici, în Bucureşti şi o pisică frumoasă la ţară (bine, acolo am şi 7 gâşte şi o văcuţă :)) )
Actors: sunt o grămadă şi toţi sunt bunăciuni :)) n-am preferaţi
B
Birthday and birthplace: 28 iunie, Bucureşti, nu mai ştiu numele spitalului
Bestfriends: sunt mulţi; S, C, D, R, R, A, K, n-aţi înţeles nimic, nu-i aşa?
Body part on opposite sex: chiar nu ştiu ce să zic, mai bine mă abţin =))
Best feeling in the world: habar n-am... când stau întinsă pe iarbă şi mă uit la stele, când stau întinsă la soare, când mă trezesc de dimi şi realizez că e sâmbătă sau duminică
Best weather: seri răcoroase de vară
Been in love: nu, e un forever alone aici :)))
Been on stage?: de câteva ori, da
Believe in yourself: dacă nu în mine, atunci în cine?
Believe in life on other planets? Poate.
Believe in miracles: da
Beleive in magic: da
Believe in God: da
Beleive in Satan: păi nu
Believe in Santa: not anymore :)) glumesc, n-am crezut niciodată
Believe in ghosts/spirits: cred că există, dar nu vreau să am de-a face cu aşa ceva vreodată
Believe in evolution: da
C
Candy: Chupa Chups cu mere sau cu căpşune şi frişcă
Color: albastru
Cried in school: da
Chocolate/Vanilla: cioco, se mai pune încă problema?
Chinese/Mexican: nu-mi place niciuna, dacă ar fi să aleg aş alege mexican deşi e prea picantă pentru gusturile mele...
Cake or pie: pumpkin pie, normal :))
Countries to visit: Egipt, Japonia, Germania, Anglia
D
Day or night: night
Danced: nu prea
Danced in the rain: ceva gen
Danced in the street: nu, lol
E
Eggs: îmi vine rău de la prea multe şi trebuie să fie proaspete proaspete altfel dau de belea, dau la boboci din 5 în 5 minute, dar asta după ce mă simt rău cam o zi sau două
Eyes: albaştri, dar voi ştiaţi asta, nu-i aşa?
Everyone has: un vis
Ever failed a class: la religie, m-a prins când copiam :(
F
First crush: nu pot să spun, nu că nu v-aş spune, dar nu ştiu să scriu numele, că nu era român :))))
Full name: contează?
First thought waking up: am întârziat!
Food: nuş, nu-s prea pretenţioasă, pizza să zicem
Fruits: banane, pepeni (galbeni şi roşii, îmi plac la fel de mult), pere
G
Greatest fear: pierderea cuiva drag
Giver or taker: amândouă în aceeaşi măsură
Gum: aproape orice fel de gumă, nu fac mofturi!
Good luck charms: nu
H
Hair color: bă, eu când am fost mică am fost blondă; acum sunt un fel de şatenă, că am dezlegat misterul cu Clau, nu sunt vopsită
Height: piticăăăăă
Happy: ca după un happy meal cu extra happy
How do you want to die: fără să simt şi, dacă o să fie sfârşitul lumii (nu că aş crede în d-astea, nu nu!), aş vrea să mă prindă împreună cu cele mai dragi persoane din viaţa mea
Hate: minciuna, prostia, ipocrizia, mirosurile neplăcute
I
Ice cream: Milkaaa
Instrument: spre ruşinea mea, nu am ce să scriu aici... :(
J
Jewelry: nu prea, nu-mi plac bijureriile din metale preţioase, mi-e frică să nu le pierd sau să-mi fie furate
K
Kids: nu am şi nici nu prea (nu prea, da???) vreau...
Keep a journal: nu
L
Love: pe toată lumea, dar cel mai mult prietenii, familia şi pe pisica mea
Letter: nu tocmai
Love at first sight: cred în aşa ceva, să ştiţi
M
Milk flavour: cioco, normal
Movie: Seven pounds, Pursuit of happyness, Before sunset & Before sunrise
Marriage: nu-mi place ideea, nu-mi plac nunţine în Ro
McDonalds or KFC: Mc deşi am prea puţin timp ca să mănânc fast food :))))
Number of piercings: n-aaam, acum ceva timp voiam peste tot! (nu chiar, lol)
Number: 13
Nickname: Pumpkin Pie :))
O
One wish: toată lumea să fie happy
P
Place you’d like to live: o insulă pustie
Pepsi/Coke: niciuna
R
Reason to cry: nervi :))
Roll your tongue in a circle: ăhă, da, cine nu poate?
S
Song: Bon Jovi - It's My Life
Shoe size: vrea cineva să-mi facă un cadou??? :D
Slept outside: aproape toată vara, cu verii mei
Shower daily: normal :)))))) de cel puţin 2 ori/zi
Sing well: pfoa, nu! Nu mai!
Scientists need to invent: reţeta fericirii
T
Time for bed: pe la 3-4 dimi
Thundestorms: le ador
Touch your tongue to your nose: nu se poate, că nu-s Tonciu :)))
U
Understanding: proştii
V
Vegetable you hate: nu prea sunt
Vegetable you love: îmi plac cam toate, salata cel mai mult
W
Weakness: animalele
When you grow up… I wanna be a billionaire... glumesc, vreau să fiu fericită.
Who makes you laugh the most: băieţii ăştia, de exemplu
Worst feeling: după o ceartă, când îmi pare rău că am spus ceva ce nu trebuia să spun
Where do we go when we die: sper că undeva, totuşi!
Walk with a book on your head: pe cine ajută?
X
Xrays: nici nu ştiu ce să răspund
Y
Year is it now: 2012
Z
Zoo animal: pisicile mari, leu, panteră, d-astea
Zodiac sign: rac :)))

4 comentarii:

  1. Touch your tongue to your nose: nu se poate, că nu-s Tonciu :)))
    Vezi sa nu citeasca postul, ca te injura ca pe aia de la " Romanii au talent". :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @marysweetheart
    =))
    Doamne feri... oricum, a fost răutăcios din partea mea să zic aşa...

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahahaha cum sunt baietii aia cu stranutatul
    :)))

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!