03 octombrie 2012

Hey, sunt eu, bufniţa!

Mă mai cunoaşteţi? Eu sper că da, că nu-mi place să vorbesc cu pereţii.
Ok, păi s-o luăm pe rând:

1. Am început şcoala de 3 săptămâni, tot de 3 săptămâni am început pregătiri intense (intense, da?) la materiile pentru bac şi deja obosesc la greu. Azi, de exemplu, am adormit vreo 5 ore jumate, fără să vreau. Pur şi simplu am adormit. :))

2. Am devenit dependentă de telefon. Asta însemnând net (bine că-i nelimitat, zic) când nu pot sta pe laptop, jocuri când mă plictisesc, organizator când sunt prea aiurită să ţin minte când şi unde să mă duc, notiţe când nu vreau să uit nimic. Mesaje şi telefoane la greu. Muzică aproape nonstop. Bateria rezistă! :))

3. Am început să-mi fac temele şi să învăţ. Ştiu, ce naiba e greşit cu mine?

4. Cum calculatorul o să plece la ai mei, m-am gândit că ar fi frumos să-mi iau la revedere de la el, aşa că l-am pus frumos pe birou. Iniţial m-am gândit să iau din el ce mai aveam (tone de muzică bună, multe melodii geniale adunate pe parcursul a trei ani de care uitasem complet!), să şterg programe care alor mei nu le-ar folosi etc. Ce am făcut? Ăăă, am început prin a uita parola. Aşa că... am reinstalat windows-ul, ce puteam face altceva? :)) Apoi am stat la el vreo 2 săptămâni, timp în care am uitat complet de micuţul meu Pinky. :( Apoi nu mai voiam să mă despart de el. Mi-era dor să stau la monitorul de 22", la tastatura mea frumoasă la care nu mai ştiam să scriu, mi-era dor să mi se încurce firul de la mouse în celelalte fire. Câtă istorie într-un singur calculator... ce a scris tastatura aia, ce a afişat monitorul ăla, câte nopţi m-a suportat unitatea aia! Ce dezastru era când nu mai mergea! Mi se prăbuşea lumea...

5. Dacă n-aş avea cei mai tari colegi cred c-aş ceda nervos. Serios!

6. Mă simt ciudat, credeam că am destul timp să mă gândesc, dar nu ştiu ce să fac mai departeee! Bla bla blaaa nu-mi mai place nimic vreau să stau toată viaţa meaaa şi să am bani de la mami şi tati şi să nu fie nevoie să merg la serviciu şi să devin o tanti acră care se gândeşte numai la bani şi vreau să am 18 pentru totdeaunaaaa! Bineînţeles că nu se poate, deci la ce facultate ne întâlnim?

7. În ultima vreme încerc să găsesc motive să zâmbesc dar nu prea am succes. Adică numai când zic bac mi se face rău. Cu toate astea, mă trezesc râzând cu gura până la urechi cam 24 de ore pe zi. Cred că sunt nebună sau ceva.

8. M-am săturat de examene, de cărţi, de învăţat. O să ziceţi "deja?". Da, deja!

9. Anulăm, aşa cum mi-a zis şi-o prietenă, şcoala de şoferi până după bac. Cred c-o să mă mai bucur puţin de transportul în comun. Apropo, nu mai vine frigul? Put oamenii ăştia ca dracu'!

10. Vreau weekend. Încă de luni!


11. Acum pe bune, sper să fie un an perfect, vreau să luăm toţi bacul, vreau să fac cinste când iau carnetul de şoferi, vreau să vă fac o tură cu maşina, vreau să plec mult vara asta, vreau să mă relaxez până dau în plictiseală. De-abia aştept să ajung săptămâna viitoare (am anulat, trebuia săptămâna asta, dar am examen :( )la ai mei, să-mi văd pisicuţa care s-a făcut maaaare şi să-mi văd prietenii de la ţară şi să mă uit noaptea târziu la stele. Nu trece prea repede timpuuuul? Vreau să fie vară din nou!

Până data viitoare, vă pup pe toţi! Gataaa, e aproape 3, mă culc şi eu. Mai stau puţin în pat până dimineaţă la 7. Nighty night!

2 comentarii:

  1. Hello! Ei bine, vine Bac-ul... Nu trebuie sa te chinui prea mult, nu o sa fie atat de greu... :) Oricum, eu iti urez succes si multa bafta, si sa speram ca totul o sa fie asa cum iti doresti. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu că n-ar trebui să-mi fac prea multe griji, dar sunt super emoţionată, la fel cum am fost şi când am intrat la liceu. Atunci s-a terminat totul frumos. Sper ca şi acum să fie la fel.

      Ștergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!