29 iunie 2011

Tatuajele sunt, mişto

Dumnezeu e, cu noi
(click pentru mărire)



Sursă imagine.

19 comentarii:

  1. sa stii ca mie-mi plac:D:) ma bate gandul sa-mi fac unul:D hihihi:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare ce cauta virgula aia pe acolo? :)) Asta e partea naspa la tatuaje. Ca raman acolo 4ever.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tatuaje? Unde? Aaa, da, sunt si niste tatuaje. Eu nu le-am vazut. :)) De ce oare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi de vizita:D sa stii ca-mi place designul:D
    Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce trebuia să pui virgulele alea aiurea? :|

    RăspundețiȘtergere
  6. @annitu, nu vezi ce scrie pe spate?
    "Dumnezeu e, cu mine" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fain jocu cu virgule! Mai vin pe la tine, e fain!(Nu te lega de cacofonie, e a mea!)

    RăspundețiȘtergere
  8. ori e din greseala, ori a crezut ca, punand acea virgula, lumea va citi corect "e cu mine" si nu "ecumine"... desi... nu stiu de ce ar citi cineva "ecumine" :-?

    oricum o fi... greseala ramane.

    p.s. la "LA Ink" am vazut o eroare si mai si :)) (un cuvant era scris gresit... din vina clientului)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place Alex Velea. Mai ales când se fute cu Connect-R. În pizdă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tatuajele .. hm alea finute pentru fete . pentru baieti da , merge ceva mai masculin dar sa nu se imbrace tot in tatuaje .. mi se pare oribil .

    RăspundețiȘtergere
  11. @roxanne ‹з
    Mie mi se pare mai oribil să aibă ceva permanent, tatuat greşit. :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. virgula aia are un rost acolo da nu toti va puteti da seama ;)

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!