10 august 2011

Ciupituri pe Facebook

Printre multele chestii nefolositoare pe care le poţi găsi pe Facebook, se găsesc şi ciupiturile. Neştiind pentru ce sunt ele, am apelat acum ceva timp cu încredere la Goagăl şi am găsit răspunsul pe mirobolantul TPU. Cică "e un fel de BUZZ!!!, prin care anunţi pe cineva că vrei să vorbeşti cu el". OK. Zilele au trecut şi s-au tot strâns acolo ciupituri, dar niciodată nu le-am dat atenţie pentru că nu am considerat necesar. Fără să vreau, am aruncat un ochi peste ele, şi ce am văzut m-a lăsat perplexă:
Incredibil, dar da! M-a ciupit Nicolae Guţă! Să-l ciupesc şi eu? Huh?
Pentru tine, Nicule! Acum sper să nu primesc comentarii urâte de la cei care sunt invidioşi pe mine şi pe faima mea. Mă duc să beau o cafea cu Tarja Turunen.
(cer scuze celor care au apărut mai târziu; poza nu mai este la fel de clară, s-a întâmplat o extorsiune, nu întrebaţi)






30 de comentarii:

  1. Deci voi ramane un "no name" pentru tot restul vietii mele ca nu am nici o ciupitura.Nici macar de la Nicusor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiam ce sunt ciupiturile. Super. Din pacate nici una nu e asa importanta ca asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vin si eu la cafea :)) Pe mine ma streseaza ciupiturile astea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm..dar mi se pare mie sau melodia asta nu este cantata de Tarja?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. omfg ;x. Eu nu mă "ciupesc" cu nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lif, melodia este pentru Nicu şi eu am ieşit la cafea cu Tarja. =))

    RăspundețiȘtergere
  7. @C.L.M., şi pe mine! Hai la o cafea la Starbucks! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah de-aia nu e in clip:D m-am prins:">

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lif
    Nu te-am invitat şi pe tine, ce nesimţită sunt. Simte-te invitată. :* Asta dacă îţi place Tarja, să ştii că e de gaşcă. =))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) hehe..cum?..nu esti fericita?..daca te-a ciupit inseamna ca nu esti dusman :))...vaaii ce nefolositoare sunt chestiile astea..:)..
    P.S. : Love the song :>

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru unele persoane ar trebui inventate butoane/aplicatii ca "pumn", "bateie", etc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Off the topic: Mii de scuze, nu a fost nicio intenție, dar am încercat ca să umblu prin setări în timp ce am fost plecat din țară și am avut parte de o conexiune mizerabil de inexistentă. Acum sunt acasă și am reușit ca să repar eroarea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa mor daca stiam ce e cu ciupiturile alea. Nu ma gandeam eu la buzz-uri nici daca ma picai cu ceara.

    P.s. te ador pentru faptul ca asculti Nightwish. Eu sunt disperata dupa formatia asta. Dar in varianta cu Tarja. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. acuma e "ciupituri"? :)) parca inainte era "inghiontinari", dar cum am pe engleza... ramane clasicul 'poke' :D

    Din cate stiu, daca dai 'poke' la cineva, el/ea va putea sa-ti vada toate informatiile (chiar daca profilul tau e privat).

    RăspundețiȘtergere
  15. aia nu e tarja ci anette :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Anonim
    Să mori tu? Băăăi frate, o să ajung să-l confund pe Romeo Fantastik cu Amon Amarth, mai ştii?

    RăspundețiȘtergere
  17. cum iti e dor de Tarja cand tu postezi o piesa cu nulitata aia de.. anette?

    http://www.youtube.com/watch?v=1UbUWdWEOzM&feature=related

    cand ascult pesa asta live mi se face pielea gaina.pe CD nu are asa intensitate.. god..

    RăspundețiȘtergere
  18. A reuşit până la urmă să vorbească cu tine?:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. dar eu nu gasesc aplicatie...unde o gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  20. @roxanne ‹з
    Nu l-am ciupit, dar, chiar şi aşa, Nicolae Guta mi-a zis la multi ani de ziua mea!

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!