27 iulie 2011

Frumoasă eşti, fă!

11 persoane au apreciat. 1 dintre ele a considerat că tipa din poză este frumoasă, una că aceeaşi tipă are un zâmbet frumos. Altcineva, că este (sau are) cu mare şucărime pă tot Vitanu'. În schimb, o persoană este puţin sceptică cu privire la dulceaţa zâmbetului (??), iar alta crede că domnişoara (zic şi eu, la vârsta ei cum ai putea fi?) este curva ei/lui, prinţesa ei/lui.
Câţi ani are tipa din fotografie?

24 de comentarii:

  1. Laurentiu Morar27 iulie 2011 la 15:02

    care fotografie ? care printesa ?care sucara? vrem sa vedem si noi..nu fi egoista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hauliu. Păi dacă gagia e minoră... =))

    Mda. Asta e minunata exprimare a zilelor noastre.
    Dacă e minoră cred că ori are mai puţin de 14 (cum ar fi 11,12,13) sau dacă are mai mult vreo 16.

    RăspundețiȘtergere
  3. Înseamnă că e chiar minoră!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo :) http://www.facebook.com/groups/100548913380454

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine in liceul sunt multe "printese" d'astea , deci eu una sunt obisnuita cu tot ce tine de ele . Inclusiv Fb-ul

    RăspundețiȘtergere
  6. @Andra Malin
    Eu am încercat să-mi aleg cu grijă prietenii de pe facebook, dar se mai strecoară şi astfel de specimene.
    Cât despre liceu, pot spune că şi la mine sunt destule... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. începe și facebook-ul să se umple de pițipoance și cocalari, ar trebui să rămână la hi5 lor..

    RăspundețiȘtergere
  8. 13 ani? :)) Nu are 13, bine... 14. Gizas faching lord... asta e noua generatie, ne ducem dracului :))

    RăspundețiȘtergere
  9. poi, depinde...daca e hoaţă din buzunare, are vreo 4 ani, la Târgşor...dacă e pentru prostituţie ("curva mea, prinţesa mea") vreau să zic că scapă uşor, e infracţiune de obicei dar are grad de pericol social redus , îi dă un an, cu suspendare!
    PS o să am grijă, mereu, să fac doar 4 greşeli la fiecare 2 cuvinte, sîc ! :p

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!