13 iulie 2011

Leapşa: Ce cărţi o să citiţi în această vară?

Probabil vă daţi seama că nu am cum să spun toate cărţile pe care o să le citesc în această vară. Cine ştie prin ce librărie mă mai pierd cu orele şi sparg banii vara asta? Şi, oricum ar fi, n-aş putea să stau pe uscat. Dacă nu mai am ce să citesc, iau o carte la întâmplare din bibliotecă şi gata.

Păi, în primul rând, pentru liceu, am de citit aşa:
- Enigma Otiliei, de G. Călinescu
- Nuntă în cer, de M. Eliade
- La ţigănci, de M. Eliade
- Pădurea spânzuraţilor, de L. Rebreanu
- Cel mai iubit dintre pământeni, de M. Preda
- Moromeţii, de M. Preda

Ce vreau eu să citesc (asta aşa, pe termen scurt):
- Ex-ii anonimi, de Lauren Henderson
- Celebutantele, de Amanda Goldberg şi Ruthanna Hopper
- E cineva acolo?, de Marian Keyes
- Pe urmele lui Alice, de Clare Naylor
- Mincinosul, de Stephen Fry

Şi cam atât, deocamdată.
Leapşa este de la C.L.M. şi o poate lua oricine doreşte.

6 comentarii:

  1. Enigma Otiliei e superba! :X
    Spor la citit ca ai ceva ceva! :D

    Pupici! :*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa mi-au spus mai multe persoane. ;)) Înseamnă că e chiar superbă. ;))
    Mulţumesc.
    Pupici şi ţie. Mulţi de tot. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Avand in vedere ca vara e lunga si plictisitoare, o sa imi fac plinul cu romane S.F si povesti atroce si sangeroase, marca Stephen King.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Uncle Squiggles, şi mie mi se pare că e prea lungă. :)) Plictisitoare nu mai spun, da' câteodată devine interesantă. :)) Şi parcă am chef să merg la liceu, da' mă răzgândesc după 5 minute. =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faine lecturi obligatorii ai!:x
    Interesanta leapsa:x. La fel si titlurile;;).

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!