14 iulie 2011

Leapşa: Ce oameni nu-ţi plac?

Miss S şi Monica mi-au pasat leapşa asta şi mi s-a părut o ocazie numai bună să-mi mai vărs şi eu o parte din frustrări.

Acestea fiind spuse...

Nu-mi plac oamenii ipocriţi. Genul de persoană care nu este destul de tare în coaie să-ţi spună "Nu, frate, nu-mi place cum te-ai tuns, nu-mi place faţa ta în general etc" în faţă, care simte nevoia să te bârfească fără să fi făcut ceva remarcabil. "Da, frate, şi a ieşit pe balcon după."

Nu-mi plac oamenii insistenţi. Care te sună din cinci în cinci minute să se asigure că nu ai uitat ceva acasă (ceva care este pentru ei, bineînţeles), care îţi reamintesc de 10 ori pe minut un lucru pe care îl ştii deja sau care, când te aşteaptă undeva, te sună încontinuu să te întrebe când ajungi.

Nu-mi plac oamenii care au prea multă încredere în ei. Nu mă înţelegeţi greşit, e absolut OK să ai încredere în tine, dar nu e OK şi să crezi că toţi bărbaţii se holbează la tine, că toţi tipii care vând îngheţată vor să flirteze cu tine, că atragi atenţia tuturor oamenilor, de ambele sexe şi că eşti frumoasă de spargi. Mai ales în condiţiile în care tu doar îţi doreşti să fii acea persoană, nu şi eşti. În realitate, nimeni nu se uită la tine. Dar asta nu trebuie să te descurajeze, ştii?

Nu-mi plac oamenii care cred că au dreptate când nu au. Cei care, atunci când văd că ai argumente solide şi ei nu se bazează decât pe o părere şi pe nişte argumente gen "Da, frate, da'... nu ştiu, ţi-am zis, eu aşa cred". Şi după ce folosesc argumentele zic "Bine, hai să nu mai discutăm despre asta". Bineînţeles, cum să recunoşti tu că ai greşit, că nu ai dreptate? TU eşti ATOTŞTIUTOR.

Nu-mi plac oamenii foarte curioşi. Care vor să ştie foarte multe detalii, care pun prea multe întrebări, care, atunci când ai o problemă, te întreabă ce-ai păţit fără să le pese într-adevăr, ci doar de curiozitate.

Nu-mi plac oamenii care vor atenţie. Persoanele alea care vor să fie în centrul atenţiei chiar cu preţul de a deveni penibile încercând. Care ar fi în stare şi să se tăvălească pe jos în căcat într-o cocină de porci, dacă asta ar face ca oamenii să le arunce priviri şi să le bage în seamă.

Leapşa merge la oricine doreşte să o preia.

12 comentarii:

  1. Nu-mi place oamenii care iti spun : Stii,trebuie sa ne mai vedem. Dupa ce s-au comportat toata viata cu tine de parca nu ai exista.
    Ah si nu imi plac nici hipsterii.=))

    RăspundețiȘtergere
  2. D'aia te iubesc eu pe tine!!! :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Uncle Squiggles, nici mie nu-mi plac...
    @C.L.M. ;;) Şi eu te iubesc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi mesageria; O zi frumoasa!:) Marcus.

    RăspundețiȘtergere
  5. @BLUE FOX, habar n-am unde este mesageria pe aicişa...
    @C.L.M., lipiciule! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Despre @Dreams*Link doream sa iti scriu.
    Dar nu am unde. Nu ai adresa de e-mail.
    Nu mesagerie am vrut sa spun ci sa iti
    verifici mesajele. Cum doresti; O zi frumoasa!
    ~ Marcus

    RăspundețiȘtergere
  7. @Marcus
    Adresa mea de e-mail este g.pumpkinpie@yahoo.com :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La majoritatea sunt de acord cu tine. In plus nu-mi plac oamenii fixisti. :)

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!