24 iulie 2011

Leapşa onorată după doişpe noaptea

Ca de obicei, Monica a fost drăguţă şi mi-a pasat şi mie leapşa asta, numai că am fost mult prea leneşă pentru a o onora până acum. Dar niciodată nu e prea târziu, nu? So:

1. Un cuvânt de început:
Ăm.
2. My name is…
Pumpkin Pie, să zicem.
3. Adresa şi nr. de telefon:
Adresa nu contează, numărul de telefon nu-l ştiu nici eu.
4. Când v-aţi născut?
28.06.1994
5. Data, ora, ziua, luna şi anul completării oracolului:
24.07.2011 (mă simt de parcă aş fi la liceu pentru că ştiu data), ora 3:11 AM.
6. Ce animale preferaţi?
Câinii şi pisicile, porcuşorii de Guineea şi iepurii (pitici).
7. Ce sporturi vă plac? Le practicaţi?
Mmm, habar n-am. De practicat nu practic niciun sport.
8. Ce dansuri vă plac?
Baletul.
9. Ce personaje din desene vă plac?
Pfff, nu mă mai uit de mult la desene, da'... îmi plăcea Louie. =)) Şi adoram râsul lui Mandark.
10. Ce păsări vă plac?
Mmm... îmi plac papagalii Jako mult de tot şi nimfele, papagalii Ara (îmi place penajul), Cockatoo, Red Lory, peruşii, lebedele, păunii.
11. Dar flori?
Îmi plac toate florile, nu ştiu să am nişte flori preferate.
12. Vă plac cărţile?
Ce întrebare e asta?
13. Ce cântareţi/eţe vă plac?
La profilul meu puteţi vedea multe dintre trupele care-mi plac (şi cântăreţi/cântăreţe).
14. Dar actori?
Nu prea-mi plac mie actorii, mie-mi plac filmele.
15. Ce ţări vă plac?
Germania, Olanda, Norvegia, Suedia, d-astea.
16. Ce maşini vă plac?
Chiar trebuie să spun? Porsche, Mercedes, Audi...
17. Dar motociclete?
Un Harley Davidson ar fi perfect.
18.Pe cine iubiţi?
Era să zic eu ceva acum.
19. Ce este băiatul?
Mmm, băiatul... nu ştiu cum să explic. Luăm un corp, punem ochi, nas, gură, urechi, mult păr şi mai punem ceva ce nu o să punem fetei.
20. Dar fata?
Fata este aia cu mai puţin păr pe corp (sau aşa ar trebui) şi cu ceva mai mult în cap, de obicei. A, şi ei, de obicei, nu trebuie să-i atârne decât... ştiţi voi. În orice caz, nu ce-i atârnă şi băiatului.
21. V-aţi plimbat vreodată cu ea (el)?
Sigur că nu.
22. Ce vreţi să deveniţi?
Medic, dar nu-mi place să răspund la întrebarea asta.
23. Cu ce echipă ţineţi?
Nu-mi place fotbal-ul.
24. Ce materii vă plac?
Cred că-mi place româna.
25. Dar profesori?
Nu prea îmi plac profesorii.
26. Vreţi să mai continuăm cu întrebările?
Depinde cu ce întrebări continuăm.
27. Ce este prietenia după dvs.?
O relaţie strânsă dintre două persoane bazată pe înţelegere, compasiune şi multă... iubire. În sensul ăla drăguţ.
28. Dar iubirea?
Bla bla blaaa.
29. Aveţi prieteni?
Nu, sunt o ciudată şi locuiesc într-o peşteră.
30. Ce este sărutul?
La genul ăsta de întrebări m-am referit când am spus că depinde.

Cine nu a luat-o până acum este invitatul meu s-o facă (am văzut că aproape toată lumea a preluat-o).

16 comentarii:

  1. Cu plăcere, dar nu-mi mulţumi. :P :*

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi ca ma citesti. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, imi aduce aminte de vremurile copilariei. Ce vremuri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatica leapsa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Costache Lavinia-Monica27 iulie 2011 la 15:02

    Mmm, băiatul... nu ştiu cum să explic. Luăm un corp, punem ochi, nas, gură, urechi, mult păr şi mai punem ceva ce nu o să punem fetei. :))
    Zici ca e reteta!! Thnks:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Fata e aia cu mai putin par pe corp :)) Genial raspuns.
    Cica am fost si eu nominalizata dar sunt cam nesimtita si nu prea onorez lepse fiindca uit. Sunt batrana, maica. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lillee
    =)) Nu cred că este obligatoriu să le onorezi. :-s

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!