24 noiembrie 2012

Black Friday sau cât de retardaţi putem fi

Unii s-au trezit de la 4 jumătate ca să dea refresh la emag.ro, alţii s-au îmbulzit la flanco sau mai ştiu eu ce magazine şi pe alţii i-a durut în fund. Vă las să ghiciţi din care categorie am făcut parte. Şi vă spun şi de ce. Auzind şi eu ca tot omul de chestia asta cu reducerile şi având în minte să cumpăr un aparat de fotografiat, am intrat pe marele, incredibilul, extraordinarul emag, să mă interesez ce şi cum, să compar etc.
Pusesem ochii pe un produs care nu era nici cel mai scump, nici cel mai performant, dar n-aş putea să spun că era vorba despre o sumă infimă. De ce să nu recunosc, unul din motivele pentru care mi-a captat atenţia era discount-ul destul de mare (700 lei zic ei) şi am zis că aş putea să şi profit de ocazie. Nu face parte din promoţiile alea cu black friday, dar e la reducere. Bucuroasă că am găsit ceva pe placul meu, la un preţ OK, care îmi satisface cam toate cerinţele, să mă uit şi după nişte review-uri, păreri, poate alte recomandări...
Şi ghici ce, am găsit în josul paginii câteva comentarii:


 Şi uite-aşa mi-am băgat eu picioarele. :))

10 comentarii:

  1. Intotdeauna ,,reduceri" inseamna pacaleala !

    RăspundețiȘtergere
  2. O mare panarama si Black Friday asta.. Am vrut să imi iau un laptop..m-am trezit de la 4 dimineata , nimic , la 6 nimic , la 7 nimic .. și cand să intru acel model nu era acolo:( , ci numai cele foarte scumpe pe care nu le cumpara nimeni ori alea ieftine si mai putin performante..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineînţeles, asta caută şi ei, să vândă produsele scumpe sub pretextul unui discount considerabil... Şi ai văzut? Erau lichidate toate stocurile! Nu mai rămăsese nimic!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mă enervez că nu mai ştiu în cine să am încredere şi-n cine nu...

      Ștergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!