03 decembrie 2010

Nu ne ascundem după deget

Era o joi. Am simţit de dimineaţă că n-o să-mi meargă bine. Am avut eu, aşa, un "filing".

Primele ore, blah, blah, blah, au trecut repede. Şi vine şi ora pe care de obicei o aştept cu plăcere şi anume ora de muzică. În generală, îmi plăcea la ora de muzică. Era plăcut. Cântam des. Cântam la serbări, la ore... şi cânt des acasă. Foarte des. Cel puţin de două ori pe zi. Numai că la şcoală eram de multe ori prea ruşinoasă şi nu o făceam decât după 5 minute de rugăminţi. Şi cu toate astea, am fost singura aleasă la cor din fosta mea clasă (adică 8b) în clasa a cincea, am mers la cor cinci ani la rând chiar dacă nu mereu nu am făcut lucruri mişto cum făceam cu domnu' Vlădoiu... apropo, am auzit c-a dat colţu', Dumnezeu să-l ierte. De la cine am auzit? De la moldoveanca, fosta profă de geogra. Mă rog, asta pentru cine cunoaşte.

La liceu, nu am cântat. Deloc. Nimic. Nu ştiu de ce. Am doar niste bănuieli. Blah blah blah. Şi m-a mâncat în fund să glumesc cu Blonda... care trebuia să fie selecţionată pentru cor. Şi a fost. Şi... profa m-a obligat şi pe mine să cânt. Ceea ce nu mi se pare normal. Trebuia să primesc notă, dar (!) unii au primit note pe caiet fără ca măcar să fie prezenţi. Iar mie, care am făcut şi ce ne-a cerut atunci în clasă şi-mi făcusem şi tema, mi-a cerut să-i şi cânt.

Păi stai frate, tu poţi să pui note în absenţă şi mie nu poţi să-mi pui? De ce, că am glumit cu o prietenă? Nu o credeam aşa de limitată în gândire şi o spun sincer. Nu am vrut să cânt. Şi nu suport să fiu constrânsă să fac un lucru pe care eu îl fac şi singură, din plăcere. Mi se pare total anormal. Şi am început să plâng. Freaky, freaky, freaky!!!

A încercat să o dea la-ntors, să vorbească cu mine, să mă întrebe ce am păţit... nimic! Nu i-am zis ni-mic! Apoi a zis ceva gen blah blah blah şi a zis că mă ascultă data viitoare. Data viitoare fiind ieri, adică joi, 2 decembrie. Ne-a pus să facem acelaşi gen de exerciţiu în clasă, m-a corectat unde nu era cazul şi i-am sugerat să-şi ia altă pereche de ochelari, s-a uitat pe caiet şi mi-a pus 10.

Apoi s-a purtat frumos şi când i-am dus caietul Andradei şi i-a pus şi ei 10 pentru că m-am dus să întreb ce notă i-a pus. Eu rebusul ăla l-am făcut de căcat. A ieşit naşpa şi nici măcar nu era rebus. Erau doar nişte cuvinte scrise dezordonat unele sub altele şi de la care erau trase nişte săgeţi cu explicaţii. Explicaţii sumare. Şi a tăcut, a înghiţit în sec. Nu m-a făcut să mă simt mai bine după ce m-a făcut să plâng. O să o ţin minte toată viaţa. Sunt puţine persoane care mă fac să plâng. Pentru că eu mă consum extrem de grav pentru chestiile de genul şi îmi pare rău după pentru că îmi dau seama că nu este cazul... şi totuşi, o fac.

Mă rog... dacă nu ai înţeles de ce am plâns, îţi zic: pentru că mi s-a făcut o nedreptate şi nu aveam cum să reacţionez violent în faţa unei profesoare. :)

Aaaapropo, tot ieri a venit un tip mişto la noi la liceu şi ne-a vorbit despre nişte chestii foarte tari. Mie mi s-a părut destul de interesant. Am înţeles că este psiholog, practică un sport al cărui nume nu l-am reţinut şi ne-a vorbit despre minte, suflet şi sex, despre importanţa legăturii dintre acestea şi despre faptul că avem mai mulţi Dumnezei.... ah, nici eu nu am înţeles prea bine pentru că am ajuns pe la jumătatea reprezentaţiei. Sper să mai dau de el prin liceu. Chiar dacă este puţin pitic (gen Boc), îmi aduce aminte de fostul prof de sport şi este cam sâsâit, este foarte tare omu'. Bravo lui. Totul s-a încheiat prin aplauzele furtunoase ale micii săli de festivităţi şi... ne-am întors la ore.

A fost o zi super exceptând faptul că mi-am rupt unghia din mijloc (cea cu care arăţi semne şmechere) în carnea "cuiva" (nu e glumă).
P.S: Azi am fost suportera lu' Kaka. :D
P.P.S: Azi am fost necivilizată, chiar nesimţită în troleu.
P.P.P.S: Azi am fost nechibzuită, am dormit până la 9.

4 comentarii:

  1. Hei:)...scuze ,acum am vazut comentariul tau ,dar observ ca ai reusit sa-ti rezolvi "problema". ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Marina, mulţumesc mult oricum! Eşti o scumpă!

    RăspundețiȘtergere
  3. da scoala e nedreapta... eu una sa iti pov o chestie tare: ala mn in clasa la mate suntem pe grupe eram in grupa 4 [5 fiind cea mai buna] am plecat in ungaria 5 zile cu un proiect anti-violenta cu scoala! intorcanduma am pierdut 2 lectii si nu le-am inteles joi cand am venit la sc [ miercuri la 12 ajunsi in tara] am dat test prima ora la mate! normal ca am luat 5 pt k nu stiam nimic. M-a mutat in grupa 2 [ tot 5 fiind cea mai buna] iti dai seama k am intrat in depresie si in fiecare ora ii dau dovada profei k nu is de gr 2 dar nu ma baga in seama! Pr de mate fiind diriga noastra ia zis profei de romana de schimbarea ei si acum la romana noi din grupele 2 si 1 suntem prosti la orice obiect pana si la desen! [ si nu ma fa sa iti scanez cateva desene] asa ca toti suntem nedreptatiti si nu ai ce sa faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alyena, viaţa e nedreaptă. Obişnuieşte-te. :))

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!