05 aprilie 2012

Dacă vânzătoarea strâmbă din bot, strâmbă-i-l de tot!

Sau despre cum mă aprovizionez eu.
Mi-a spus şi mie cineva acum ceva timp că, dacă mergi la cumpărături sătul, n-o să mai fii la fel de tentat ca atunci când eşti înfometat să cumperi porcării. Am mers la cumpărături sătulă şi am constatat că am cumpărat doar ce aveam nevoie, după care am mers cu foamea-n gât şi ghici ce, am cumpărat atât de multe porcării că aveam să-mi pun şi-n cap. Porcării adică lucruri de care nu aveam neapărată nevoie sau lucruri de care-mi era poftă doar pe moment, în general dulciuri sau snacks-uri nesănătoase.

Am descoperit multe la mine în ultima vreme, cum ar fi că nu sunt deloc chibzuită când vine vorba de bani. La dracu', când intru în câte-un magazin vânzătoarele şoptesc între ele "EA e!" şi devin agitate. Sunt destul de nehotărâtă şi pun multe întrebări. Exact genul de cumpărător pe care NU l-ai vrea în magazinul tău. De-asta mie-mi place autoservirea, pentru că nu trebuie să spun cuiva ce am nevoie, am timp de gândire (dacă ne-am lua după asta, gândesc destul de greu) şi dacă mă răzgândesc pot să pun un produs la loc şi să iau altul în schimb.

În magazinele mici, de pe la blocuri, vânzătoarele te privesc de parcă ai vrea să furi sau ceva dacă te gândeşti mai mult de 2-3 minute şi strâmbă din bot pe sub mustăţile păstrate cu grijă sub năsucurile din care iese păr lung şi des, pentru că ele, limitate cum sunt, nu realizează că din banii tăi au o pâine pe masă şi că ele pentru a te servi sunt angajate, nu ca să facă mofturi sau să strâmbe din mufe. Iar mie cred, de fapt nu cred, sunt sigură că, într-o bună zi, o să-mi scape un mare pumn într-o mufă de vânzătoare. Eu merg pe principiul "dacă vânzătoarea strâmbă din bot, strâmbă-i-l de tot".

6 comentarii:

  1. Ce tare ai fost ! Si eu urasc vanzatoarele de genul asta ! Sau agentii aia de paza din Sephora, de exemplu ?! Cum te urmaresc ei la fiecare miscare ? Suntem toti presupusi hoti ? Dar despre promoterite ce parere ai ? Te duci si tu la raft in hipermarket si vrei sa te uiti la ce vrei tu sa te uiti si hop ! rasare una cu "Avem o promotie..." Ma streseaza enorm, vreau doar sa fiu lasata in pace si nu agasata la fiecare pas !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da! Ştiu şi eu, tocmai azi am fost în Billa cu o colegă şi râdeam aşa, puţin mai zgomotos (yeah, nepoliticos, blah blah blah) şi vreau să spun că din 2 agenţi de pază unul ne urmărea permanent. Iar despre fetiţele alea agasante îmbrăcate cu cine ştie ce costume care fac reclame la produsu' x am o părere destul de proastă, că-s enervante şi se ţin după tine, şi-ţi vorbesc în continuare despre o promoţie de care este clar că nu eşti interesat, că doar eşti întors cu spatele. Eh, mi s-a întâmplat şi ceva drăguţ o singură dată, căutam un produs pe care promoteriţa nu era angajată să-l promoveze, dar m-a ajutat să-l găsesc, deşi era de la o firmă concurentă.

      Ștergere
  2. Haha, bine zis!
    Nu le suport pe cele care se uita la tine de parca ai fi venit sa le tii din munca si sa nu cumperi nimic, pui intrebari pt ca vrei sa iei ce e mai bun pt tine, mi se pare normal. Insa cand le vad p-astea ca mai au putin si te iau la bataie, mrrrrrrrr.
    Deci, stiu exact ce zici aici :))!

    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. treaba cu stomacu gol sau plin in ceea ce privesc cumparatrile cred ca e o chesti generala...si eu sunt la fel daca ma duc satula in supermarket :)) ca si tine nu sunt deloc o fire economa...arunc banii pe prostii :)) dar cand nu-i mai am nu imi trebuie nimic, pot trai si fara ei cateva zile. eventual sa am de paine apa si un pateu :))daca am bani cheltui TOT.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am nevoie de pâine, ton, un suc natural sau un fruct şi ceva dulce, de preferinţă cu ciocolată. :D

      Ștergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!