23 septembrie 2012

De ce put oamenii?

Simplu. Pentru că nu se spală. Pentru că nu-şi simt putoarea şi sunt prea NESIMŢIŢI să folosească apă şi săpun. Măcar atât. Dacă ar renunţa o zi la pachetul de ţigări ar avea bani şi pentru un deodorant decent, dar asta e deja fiţă. Bineînţeles că, după deodorant, este musai să foloseşti ŞI pasta şi periuţa de dinţi pentru că 1) nu vrea nimeni să vadă ce ai mâncat în ultimul an şi 2) nu vrea nimeni să simtă o aşa grozavă duhoare de hoit.

Aţi putea spune că sunt unii oameni amărâţi care nu au condiţii să se spele. Deşi mi-e greu să cred că mai există oameni care nu au condiţii în Bucureşti, anul 2012, sunt ferm convinsă că aceiaşi oameni ŞI LE POT FACE. Sparg lemne, fac focul, încălzesc o crăticioară de apă şi se spală LA LIGHEAN (LIGHEÁN, lighene, s. n. Vas de metal, de porțelan etc. larg și puțin adânc, întrebuințat la spălatul corpului, al vaselor, al rufelor etc. ♦ Conținutul unui asemenea vas. – Din tc. liğen, legen.) cu săpun. Ce este aşa greu sau imposibil de realizat? Că un săpun d-ăla cel mai ieftin n-are cum să fie mai mult de 1 leu, hai să fim serioşi. Dar când lenea şi nesimţirea sunt prea mari, atunci totul devine imposibil, nu-i aşa?

Şi mai e problema cu mirosul gurii. Eu nu cred în gură puturoasă. Eu cred în pastă şi periuţă de dinţi, cred în apă de gură şi aţă dentară şi mai cred şi în gumă, dar asta în ultimă instanţă. În mod normal primele patru n-ar trebui să lipsească din casa nimănui, dar să zicem că, prin absurd, nu îţi permiţi şi apă de gură şi aţă. Păi îţi rămân pasta şi periuţa de dinţi. Cea mai ieftină periuţă de dinţi este 1 leu şi la fel şi cea mai ieftină pastă de dinţi. Iar cel mai ieftin deodorant este 2,5 lei. Deci totul te-ar duce la 5,5 lei.  Şi asta o spun pentru că am văzut cu ochii mei preţurile. Decât să-ţi iei 5-6 ţigări la bucată mai bine ţi-ai lua prostiile astea. Oamenii te-ar vedea altfel.

14 comentarii:

  1. Mare dreptate ai ! Ai scris grozav de bine cu usoara tenta de amuzant " Haz de necaz " cum s-ar spune . Intr-adevar este infiorator cand dai de aceste prsoane needucate si neingrijite , eu le gasesc cel mai des in microbuze , tramvaie .. si vara este aboslut ingrozitor , iti vine sa mergi km pe jos numai sa ai nasul "linistit" . Cred ca periuta , sapunul , pasta etc sunt si la preturi foarte mici pentru a putea si cumparate de toata lumea .. dar de , este foarte greu ! O zi buna sa ai ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca... am urcat odata intr-o masina (la ocazie cum s-ar zice) soferul nu miroasea, dar la urmatoarea statie a mai luat pe unu'... culmea singurul loc liber era in spate... asa ca l-a pus langa mine, crede-ma ca mi s-a intors de la mirosul pe care il putea emana! Mi-e sila numai cand ma gandesc, yucks!

    Sau sa te duci intr-un magazin si vanzatoarea sa duhneasca a transpiratie, aaaaaaaaaaaaaaah! Scarbos! Scarboooooos! Sunt nesimtiti! Clar!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori iti mai miroase gura de la mancare sau ceva si nu te poti spala mereu pe dinti, de ex la scoala... dar oricum, o guma rezolva problema :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alecsandra Alle
    Îţi dai seama că sunt ieftine ca să-şi permită toţi...
    Eu nu mai merg de mult cu transportul în comun, dar o să încep în curând... bine c-a trecut vara.
    O zi bună îţi doresc şi eu ţie!

    RăspundețiȘtergere
  5. @C.L.M.
    Mamăăă, ştiu cum este! Indubitabil, le lipseşte bunul simţ...

    RăspundețiȘtergere
  6. @S.
    Ştii cum se zice: mănânci, bei, mesteci orbit. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ooh doamne :| . oribil . Nesimtirea pute .

    RăspundețiȘtergere
  8. Din nefericire pt unii apa si sapunul nu prea exista in vocabular.
    Vorba autoarei Ileana Vulpescu:,,mai multa apa,mai mult sapune", pt ca nu exista oameni urati ci doar oameni neglijenti.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Fata care te iubeste
    Într-adevăr, de cele mai multe ori oamenii care put sunt cei care nu se îngrijesc. Există şi cazuri în care oamenii au un miros neplăcut din cauza unor probleme medicale, dar cei mai mulţi sunt nesimţiţi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne nu stiu cat as fi ras la acest post in mod normal ..dar numai cat mi am imaginat cum ai fi explicat tu asta..nu stiu cum sa ti spun dar.."M-am cacat pe mine de ras" =)) Mi e dor de tine Gabu<3 :*

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!