29 noiembrie 2010

Ce să faci atunci când te plictiseşti

Cred că fiecare dintre noi a trecut prin asta. Şi eu am trecut şi ştiu cât de măcinătoare este senzaţia. Este ca şi când viaţa devine dintr-o dată mai lungă şi ceasul continuă să bată constant. Simţi că nu mai ţii pasul. Am făcut o lista de lucruri pe care le poţi face atunci când eşti plictisit. Pe multe le-am încercat şi-au dat roade!

1. Bate pe cineva.
Timp de amuzament: Depinde cât/pe cine baţi.

2. Rupe ambalaje.
Timp de amuzament: Depinde câte ambalaje ai la îndemână.

3. Scarpină-ţi animalul.
Timp de amuzament: Depinde dacă ai animal şi de mărimea acestuia. Dacă ai o vacă, o să-ţi ia ceva mai mult.

4. Ieşi pe balcon şi strigă la babe.
Timp de amuzament: Depinde câte babe trec pe stradă.

5. Prefă-te că tragi pârţuri şi strigă "Scuzeee!!!" trecătorilor.
Timp de amuzament: Câteva ore.

6. Când trece o persoană pe stradă, spune-i blocul, scara si strada pe care se află.
Timp de amuzament: Două ore.

7. Fă poze la orice şi râzi când te uiţi la ele.
Timp de amuzament: Cât te ţin bateriile.

8. Fă poze maşinilor de pe stradă de la balcon (cu blitz) şi scoate sunete când faci poza.
Timp de amuzament: Depinde câte maşini trec pe stradă.

9. Sună persoane cu număr ascuns şi spune-le că au câştigat la Coca-Cola (sau la alt brand) 5.000.000 de euro.
Timp de amuzament: Cât te ţine creditu'.

10. Inventează id-uri / bagă-le la întâmplare şi cunoaşte oameni sau pretinde că tu îi cunoşti şi că stii un lucru care i-ar putea interesa, unul compromiţător, în acelaşi timp.
Timp de amuzament: Toata ziua.

Plictiseală plăcută.

Un comentariu:

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!