25 noiembrie 2010

Wake up, survive, sleep

Cică "wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen". :)
Da' cum să o fac când eu trăiesc pe principiul "wake up, survive, sleep"? :)) Nu pot! Şi e naşpa, pentru că orice bucureştean cu venit cel mult mediu ştie că se supravieţuieşte greu in Bucale.

De ce? Păi, în primul rând, rişti să fii călcat oricând pe o trecere de pietoni sau, de ce nu, chiar pe trotuar. În al doilea rând, poţi aluneca în orice moment pe veşnicii rahati din mijlocul/de pe marginea (stânga/dreapta) trotuarului, să nu mai spun că pe la mine se poartă... rahaţii pe gard (cine mă cunoaşte şi nu ştie faza, să-mi zică să-i arat poza). E prea tare! În al treilea rând, când este rece afară, toata lumea intră în transportul public, indiferent că e vorba de o staţie sau mai puţin.

La grămadă, că aşa ne place. Veşnicele înghesuieli, îmbulziri, împunsături, înjurături. Acel veşnic "cineva" care nu s-a spălat, acele veşnice babe care comentează şi cărora, dacă n-ar fi nişte octogenare stafidite, le-ai f**e câte una in freze. Şi cel mai naşpa este ca majoritatea nu plăteşte pentru acel transport şi totuşi, ne vrem civilizaţi şi vrem transport public de calitate.

Un sfat: nu mergeţi pe străzi noaptea, riscaţi să daţi oricând peste un drogat, criminal, violator, pedofil, măcelar, cocalar... Ăsta din urmă îţi poate viola urechile cu o manea sau ceva. It hurts real bad...
Ah, şi ca bucureştean nu poţi să admiţi că, dacă cineva te "apostează" pe stradă şi te ameninţă cu cuţitul, se bagă cineva pentru tine. Adică... este normal să nu se bage.
Tu, te-ai băga? I don't think so.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!