05 ianuarie 2011

Nu pun titlu pentru că n-am chef

Sunt aşa de nervoasă c-aş putea să tai în carne vie şi să nu simt nimic. Aş putea să muşc din mine şi să nu simt nimic. Aş putea să mă dau cu capul de pereţi şi să nu simt nimic.
Perioadă grea, nene! Am un copil de doi ani pe cap care-mi face numai probleme şi care parcă tot ce face, face pentru a mă enerva. Cu ai mei nici nu mai ştiu de câte ori m-am certat azi (numai azi). Cred că dacă mai ţip cum am făcut-o astă-seară ori rămân fără voce, ori mă dau ăştia afară din casă, ori amândouă. Vreau să fie o postare scurtă dar nu ştiu dac-o să-mi iasă.

Azi m-am dus să-mi încarc cartuşele... ca tot omu'. Ghinion. Ăla color nu mai merge şi ăla negru-i cam înfundat deci mâine mă duc să văd dacă pot rezolva, măcar cu el.
La liceu... ghinion. Shit.

Azi a fost o zi de căcat naaaaşpa. Şi tot azi, am realizat că toţi sunt şmecheri pe internet dar în viaţa reală sunt nişte căcaţi. Nu mai dezvolt subiectul pentru că nu se simte cine ar trebui şi prin urmare nu are rost.
Mă tot gândesc să-mi fac un program pe care să-l respect cu stricteţe dar nu ştiu dacă-mi iese pentru că de fiecare dată când fac unul nu reuşesc să-l respect nici măcar pe jumătate.
Mi-e somn, mi-e aşa de somn încât aş putea să adorm pe loc şi să nu-mi dau seama. Aş putea să cad de oboseală în drum spre pat deşi nu e nici măcar un metru distanţă până acolo. Mâine e o zi uşoară dar vineri n-o să mai fie.

În fine. Sper ca vouă să vă meargă mai bine.
Dacă nu mai trec pe aicişa mai mult de o săptămână, înseamnă că am murit sau că am făcut o criză de nervi sau că mi-a plesnit o venă, sau că m-a călcat maşina sau poate că doar m-am aruncat de la balcon împinsă de nervi şi nepăsare. Blah, blah, blah. Băga-mi-aş!

12 comentarii:

  1. Ohhhh, greu cu viata asta, asa-i? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Calm down,toţi avem zile în care pur şi simplu simţim că cedăm nervos.
    Am avut şi eu O zi d-asta,repet O, şi simţeam că acu' îmi iau zboru' de la etaj...ul 1 :D.
    Sper să ne mai citim...să nu aud de tine pe la TV.

    Be the best,fu*k the rest!

    BlackAndWhite

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! imi place blogul tau si ma intrebam daca vrei sa facem un schimb de comentarii si eventual sa ne imprietenim :D blogul meu este www.profund-antianalfabet.blogspot.com :D numai bine! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceeasi zi de kkt o am eu acum. Si culmea e ca, nu am nici cea mai mica intentie de a cauta scaparea. Nu am chef! Daca ma gandesc mai bine, chiar daca as vrea sa ies din starea asta, nu mi permite imaginatia. Parca totul e blocat.
    Maine va fi mai bine!
    Love ya my sweet pumkin!
    Duda

    RăspundețiȘtergere
  5. @BlackAndWhite, şi eu sper să nu mă vezi pe la tv. :)) Nu-mi place pe sticlă. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @WaterDrop, deal. Dacă ai un id de messenger. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii have fun! E perioada cea mai misto a vietii. Traieste-o la maxim ( nu ma refer la adrenalina ) dar, vrei sa faci ceva, fa-o ( in sensu bun ). Nu stiu, iesi distreaza-te, vorbeste cu lumea, fa un maraton de filme cu prietenii, pijama's party :P. Cat despre copil. Eheeeeee e nevoie de responsabilitate ca sa ai grija de un copil ;) Ti-o zice nenea :P

    Sa ne auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Neydamn, o să le fac şi p-astea. :P Un maraton de filme cu prietenii, stat până dimineaţă şi uitat la filme... popcorn, suc, râsete, ţipete înfundate, spaimă, oboseală, adormit pe unde apuci... Ce bine sună. :)
    Ştiu cum este să ai grijă de un copil. Mi-ar fi chiar dragi, dacă n-aş avea de-a face cu fel şi fel de specimene. :) Crede-mă, nu ai vrea să ai aşa ceva în casă. Mi-este greu să cred că nu v-ar ceda nervii. :P
    Responsabilă sunt, chiar foarte. Dar am nevoie de răbdare, lucru de care nu prea dispun în astfel de situaţii.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am crescut nepoata mea, si crede-ma ca stiu ce inseamna un copil in casa :P :)) ( Dar si lucrurile amuzante :P )

    RăspundețiȘtergere
  10. @Neydamn, eu nu aş avea atâta răbdare. :|

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!